Wednesday, March 30, 2011

cuti-cuti malaysia



alhamdulillah setelah hampir beberapa minggu dan bulan lamanya,terupdate jugak blog aku ni.ok.untuk kali ni, saja nak share percutian saya dan member ddz yang lain di kedah jelapang padi(papepon,beras ttap mahal kt kedah,harap maklum.).Kalau nak cerita lebih lanjut 3 hari 3 malam x habes,jadi saya translatekan kisah kami melalui gambar je lah,ok..
(penat mencari idea+ilham+dll,untuk di post masuk blog,alhamdulillah,neuron aku masih lincah berhubung antara satu sama lain..hee~)ok.

pada suatu hari..(hari 1)

"














pasembur...(boleh dapati belah utara shj..)























time ni kami manfaatkan masakerja bagi kakitangan awam dan masa
persekolahanbudak2,untuk memonopoli titi hayun,jadi kekeriuhan kami tidak
lah diganggu oleh sesiapa...^^tp apakan daya,kunfayakun,hujan renyai lepas tu..
kami yang lupa daratan terus naik ke darat,elak musibah



























outing,alosta vs sp..













seterusnya kami pon round2 sekitar ruat,untuk pertama kalinya kami buat jalan sendiri kat kebun orang,haha..maaf empunya kebun..bekas2 tapak kasut tu import dari sabah tau,(kecuali saya punye tapak la..)



dan akhir sekali,destinasi kami adalah pantai murni..(indah nama dari rupa)
kat sini lah kamera abah beraksi buat kali terakhir dgn kami,kemre2,jgn rindu kami tau~haha















































p/s=ok,ni je kot untuk post kali ni
doakn diri ini supaya sentiasa mengupdate...

No comments:

Post a Comment